A-GLASS Recycling s.r.o. strašil v zahradě

02.11.2015
A-GLASS Recycling s.r.o. strašil v zahradě

Pracovníci společnosti A-GLASS Recycling s.r.o. poprvé na sebe vzali podobu hladových lidojedů a ve své jedové chýši připravili po návštěvníky akce Strašidelná Zahrada nejedno dech beroucí strašidelné překvapení. Ačkoli to zní hrůzostrašně, malí i velcí návštěvníci se skvěle bavili. 

PS: příští rok budeme ještě lepší a zábavnější (taky strašidelnější :-)

 

oficiální zpráva:

Staré Město – Téměř 2000 návštěvníků zavítalo v pátek 30. 10. 2015 na Strašidelnou zahradu pořádanou společností REC Group aKOVOZOO Staré Město. Přestože se brány Strašidelné zahrady měly oficiálně otevřít až v 17 hodin, strašidla, čarodějnice, upíři a další pohádkové bytosti se začaly slétávat již o hodinu dříve.

V prostorách zahrady čekal na návštěvníky bohatý program a občerstvení. Dceřiné společnosti –KOVOSTEEL RecyclingSTEELMET,OTR RecyclingRPG RecyclingGELPONEOMA Recycling a A-GLASS Recycling, si připravili celkem 7 strašidelných stanovišť s různými soutěžemi a halloweenskými specialitami. Zatímco děti plnily různé úkoly, rodiče se mohli zahřát domácí dýňovou polévkou, čajem, ale i ostřejšími lektvary.


O doprovodný program se po celou dobu akce staral kouzelník a moderátor Jirka Hadaš se svojí strašidelnou show. Jirka tradičně ovládl celé pódium i prostor před ním a svým vystoupením si opět získal přízeň všech malých návštěvníků a nejen jich.

S příchodem večera se začalo ochlazovat a návštěvníci se přemísťovali k ohništím, kde se mohli nejen ohřát, ale také si opéct špekáček nebo marshmallow, což sklidilo úspěch hlavně u malých návštěvníků.

Úderem 19 hodiny se začaly na pódiu slétávat všechny masky, aby se zúčastnily soutěže o nejlepší masku. Odbornou porotu čekal nelehký úkol – vybrat tři nejlepší a nejoriginálnější masky. Nakonec se přece jen podařilo vybrat tři nejlepší a odměnit je cenami v podobě společenských her.


Strašidelnou zahradu letos navštívilo 1822 návštěvníků, z nichž necelá polovina přišla v maskách. Popularita této tradiční podzimní akce rychle roste. V porovnání s loňským ročníkem se návštěvnost zvýšila téměř na dvojnásobek. Společnost REC Group pořádala v tomto roce také Den Země,Zahradní slavnost či akci Děti a KOVOZOO, na které se společně se Strašidelnou zahradou můžete těšit i příští rok.

Sidebar